Kjøp boken min HER!

februar 03, 2016

Invitasjon: Er du en «supersmaker»?

Hva er en «supersmaker» egentlig? Og visste du at omtrent 10-15 prosent av oss faktisk er såkalt «supersmakere»?

Bli med på en artig og uformell vinsmaking på Mathallen (Oslo) neste lørdag, så får du både svarene og selvsagt smakt på noen gode viner!

Denne ettermiddagen skal vi gjennom noen uhøytidelige og lærerike små «øvelser» lære litt mer om vin og mat. Og hvor forskjellige preferanser vi faktisk har rundt dette med nettopp vin, mat og våre egne smaksløker. Aha-opplevelser loves!

I løpet av ettermiddagen smaker vi på fire viner, samt noen andre små overraskelser jeg har på lur. Og kanskje like fint - etterpå kan du full av inspirasjon meske deg i Mathallens tilbud av spisesteder og ulike matforretninger..

Dato og klokkeslett lurer du kanskje på? Vel, svaret er:
Lørdag 13.februar, på slaget 16:00. Påmelding her!

Les mer om hva pressen mener om denne smakingen.

PS! Det vil også være mulighet til å kjøpe signert utgave av boken HUSETS VIN til rabattert pris i løpet av kurset. Kan du ikke komme? Fortvil ikke, du kan uansett bestille boken til rabattert pris, f.eks. hos Ark.

----- 
Psst! Husk å abonnere på nyhetsbrevet! Hver gang en ny sak publiseres på Husets vin - så spretter en mail inn i mailboksen din. Enkelt, ikke sant?

Psst2! Følg instagramkontoen @gunnarskoglund - det hender nemlig at entusiasmen tar litt overhånd når jeg smaker gode viner. Og da røpes de gjerne der før de dukker opp her på bloggen...

Psst3! Husets vin har rundet 4.600 følgere på Facebook. Men ser ingen grunn til å stoppe der! Plass til flere ombord - er du og vennene dine med på reisen?
------

2 kommentarer:

Ørjan Kvalheim sa...

Hello.

Sånn ca hvor lenge varer dette kurser ditt?
Mvh ørjab

Gunnar sa...

Hei Ørjan,

Selve smakingen varer ca 60-75 minutter. Utover det kommer det an på spørsmål og slikt. (sist gang på Mathallen ble det omtrent 90min, inkl spørsmål etterpå).

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Real Time Analytics