Jada, det er tilbudsviner i juni også. Selv om jeg er sent ute med rapporten. Det skyldes nemlig kombinasjonen av reise i vakre Piemonte, samtidig som det ikke akkurat har hjulpet at nettsiden til polet har vært nede for telling i omtrent et døgn. På toppen av dette sverget min kilde innenfor polmurene på at det ikke var noen viner på tibud i juni. Men jeg ga meg ikke, og takket være både gamle og nye datafiler, samt min venn i nøden Microsoft Excel, så fikk jeg snoket fram en håndfull viner som faktisk er nedsatt i pris i juni.