Kjøp boken min HER!

juni 30, 2016

Bli med videre på reisen i glasset!

[foto:marieclaire.co.uk]
Pust ut og slapp av, jeg skal ikke forlate deg alene hjemme, selv om Husets vin nå takker for følget. Jeg fortsetter nemlig med både å smake og ikke minst snakke om god vin, men fremover altså for min nye arbeidsgiver – vinimportøren Vinarius.

Jeg håper selvsagt at du blir med på vinreisen videre, og holder deg oppdatert på hva som rører seg i Vinarius verden av gode viner. Det er i grunnen ikke noe å lure på, er det vel?

Alle gode ting er som kjent tre to, og her er nettopp to måter å holde deg oppdatert på i fremtiden:

1. Send en mail til gunnar@vinarius.no for påmelding til nyhetsbrevet som gir deg de beste innsidetipsene for gode reiser i glasset.
Skriv «Jeg ønsker å motta informasjon fra Vinarius» i emnefeltet på mailen (dette grunnet norsk alkohollovgivning). Så fikser jeg resten.

2. Meld deg inn i den eksklusive (og rykende ferske) Facebook-gruppen «Venner av Vinarius» og ta del i spennende nyheter fra våre gode vinmakervenner og produsenter. PS! Invitasjoner til lukkede arrangementer kan også plutselig dukke opp.

Vi sees!

------
Psst! Kan det friste med en rabattert utgave av boken som gjør vinen bedre og smilet bredere? I så fall, så kan boken HUSETS VIN kjøpes her for en hyggelig pris. 

Psst2! Instagramkontoen @gunnarskoglund lever fortsatt...
------

2 kommentarer:

Anette sa...

Denne hørtes spennende ut. :-)

Kamilla sa...

Takk :)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Real Time Analytics