Kjøp boken min HER!

oktober 06, 2012

Sør-Afrika i bilder

Nylig hjemkommet fra Sør-Afrika ønsker jeg å dele med dere et lite utvalg bilder fra oppholdet. Hit var jeg invitert av WOSA (Wines of South Africa) til et tettpakket program både før, under og etter vinmessen Cape Wine 2012. En messe som tiltrakk seg omlag 1500 innkjøpere, vinskribenter og andre fagfolk fra hele verden.

Her på bloggen (og i et par magasiner) vil jeg det nærmeste halvåret dele mine inntrykk fra hva som rører seg på den sørafrikanske vinscenen. Frem til da, her er noen bilder fra reisen.

PS! Virker dessverre ikke på iPhone/iPad. Klikk her for å se albumet, velg slideshow oppe til venstre.
PS! Slideshow not working on iPhone/iPad. Click here for link to album, in top left corner - select slideshow.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Real Time Analytics