Kjøp boken min HER!

august 10, 2012

Seriøs sørafrikaner - fra tilbudshylla!


Utvalget av sørafrikanske viner i polhyllene er neppe voldsomt inspirererende for den eventyrlystne polfarer. Den påstanden våger jeg! Godbitene finnes, absolutt. Men det er langt i mellom disse, og det meste er trygt plassert i skattekammeret/bestillingsutvalget.

Heldigvis utvides polhyllene stadig vekk med av viner som absolutt er verdt å legge i handlekurven. En av disse har faktisk vært å finne en stund, og ble i juli satt med femtilappen. En vin det er enkelt å anbefale!

Vin / Navn:
Lammershoek Roulette 2006.

Produsent:
Lammershoek. Familiedrevet, og produksjonen ble økologisk fra 2010-årgangen.

Oppvekststed:
Swartland, Sør-Afrika.

Pris:
149,90 på polet.
(nedsatt med 50,- i juli, og finnes fortsatt både i nettbutikken og flere lokale utsalg).

Notatene:
Rubinrød, nokså lys i kantene. Tiltalende syrah-karakter på duft - i et lekkert møte hvor varmt klima møter det kalde. Mørk bærfrukt, jordlig, krydrete og med overraskende florale toner. Noe brent treverk også.

Smak av salt sjokolade, krydder, lær, og saftig men samtidig "stram" mørk fruktighet. Et dryss av eucalyptus er bare gledelig. Strukturert og med en flott mineralitet. Elegant på sitt vis. (86p)

Hvorfor kjøpe?
God vin på tilbud er alltid gledelig. Matvennlig, og bestevenn med grillet kjøtt av storfe og lam. Prisgunstig vin i Rhone style.

1 kommentar:

Laure sa...

God morgen
Det var utrolig at jeg fikk et 50.000€ lån. Jeg er glad jeg fikk et lån fra en utlåner som hjalp meg med lånet mitt. Jeg har prøvd mye service, men jeg har aldri vært i stand til å få et lån fra disse tjenestene. Noen av dem ba meg om å fylle ut mange dokumenter, og det slutter ikke bra til slutt. Men Jeg er glad For Å møte Fru Guro ELVENES. Jeg var i stand til å få mitt 50,000€ lån med en 2% rente. Nå har virksomheten min det bra, og jeg vil fortelle alle i dag, fordi de er raske, 100% pålitelige og pålitelige. Nå betaler jeg tilbake lånet jeg fikk Finance Hjem. Du kan kontakte dem og ikke kaste bort tiden din. epost: guroaletteelvenes@gmail.com
Mes meilleures salutations

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Real Time Analytics